MijnTuin.org

Wil ook jij specifieke informatie ontvangen over jouw tuin?

Heb je reeds een MijnTuin.org account? Aanmelden

  • Nancy G.Planten ontvangen,zeer slechte staat vele gebroken in plastics verpakt en in een doos gepropt,ben er niet blij mee,voor mij geen internet aankoop meer. Zaterdag 11 Juni 2016 om 12:04

6 reacties

  • Gerda Pee Gerda Pee Vervelend Nancy! Ik heb al een paar keer via internet besteld en tot nu toe geen klagen gelukkig. Mag ik weten waar je besteld hebt? Zondag 12 Juni 2016 om 18:33
  • Kiki B. Kiki B. Ja, dat zou ik ook graag willen weten? Ik heb 1 keer mindere ervaring gehad en 1 x echt goede ervaring. Dus wel handig om elkaar te informeren. Maandag 13 Juni 2016 om 00:32
  • Nancy G. Nancy G. Via mijntuin.org weet niet hoe ik foto's moet plaatsen die heb ik er wel van gemaakt,echt jammer om het zo opgestuurd te krijgen Maandag 13 Juni 2016 om 15:05
  • Gerda Pee Gerda Pee Nancy, heb je hierover al contact opgenomen met de desbetreffende leverancier? Mijn ervaring is dat de meeste leveranciers een ontevreden klant graag tegemoet komen. Waar gehakt wordt vallen spaanders en de concurentie is moordend. Voor een slimme ondernemer is elke klacht een kans op verbetering. Misschien was een en ander wel naar beste kunnen verpakt maar is de bezorger er onzurgvuldig mee omgesprongen? Of een nieuwe orderpicker aangenomen die de slag nog te pakken moet krijgen? Nog steeds geen excuus voor een slechte service natuurlijk maar een mogelijke verklaring en voor de ondernemer een kans het goed te maken met je? Succes! Maandag 13 Juni 2016 om 19:03
  • Nancy G. Nancy G. De reaktie die ik via app terug kreeg,zal het doorgeven tja wat moet ik daar nu mee? Maandag 13 Juni 2016 om 22:15
  • Franca v. Franca v. Ik heb afgelopen najaar Rozen en Clematissen bij De Wilde besteld, waren zeer goed aangekomen en heel goede rozen en clematissen, prima planten zijn goed aangeslagen. Ik ben er zeer tevreden over. Maandag 13 Juni 2016 om 22:21